Eten op school

Middageten

De kleuters eten 's middags in de 'markt' van onze school, lagere schoolkinderen in Villa Max. Het toezicht gebeurt op beide locaties door medewerkers van Villa Max.

• Kostprijs warme maaltijd: 6,20 euro (maaltijd kleuter en toezicht) of 6,85 euro (maaltijd lagere school en toezicht)
  • Kostprijs boterhammen: 3 euro (toezicht)

Bekijk het schoolmenu voor de komende weken.

Gezonde voeding

We willen een gezonde voeding stimuleren. Daarom voorziet het oudercomité eenmaal per week een stuk fruit voor elk kind. We proberen om zoveel mogelijk verschillende soorten fruit te laten ontdekken. Voor het snijden en schillen van het fruit voor de kleuters, kunnen we rekenen op de bereidwillige hulp van onze 'schiloma's'. Heb je interesse om hierbij aan te sluiten, dan ben je steeds welkom!

De kleuter kunnen in de namiddag een koekje kopen voor 15 cent/stuk. In de voormiddag raden we aan om fruit mee te brengen in een genaamtekend doosje.